Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Ini Tikam Kekasihnya yang Didapati .... Betul sial - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Ini Tikam Kekasihnya yang Didapati .... Betul sial

17/9/17
Seorang perempuan di Cleveland, Ohio, AS, menikam pacarnya karena mendapati dia sedang telanjang di atas putrinya yang berusia 12 tahun.
Seorang wanita di Cleveland, Ohio, AS, menikam pacarnya kerana mendapati dia sedang telanjang di atas puterinya yang berusia 12 tahun.(Getty Images)
CLEVELAND - Seorang wanita di Cleveland, Ohio, Amerika Syarikat, menusuk kekasihnya lima kali setelah “mendapati dia bogel di atas  puteri-nya yang berusia 12 tahun”.
Tidak ada yang dituntut secara hukum terkait dengan insiden tersebut, seperti dilaporkan The Independent, Sabtu (16/9/2017).

Dilaporkan, wanita itu baru saja masuk ke kamar tidurnya. Ia terperangah ketika mendapati kekasihnya dalam posisi telanjang dan berusaha “menyentuh” puterinya.

Melinat   keadaan itu, wanita itu pun marah besar dan meraih pisau dan menikamnya lima kali di dadanya dan sekali di belakang kepalanya.
Insiden itu menurut media tempatan, cleveland.com, yang mengutip keterangan polis , terjadi di West Street dekat Denison Avenue di kawasan Stockyards, Cleveland.
"Dengan sangat marah, (perempuan itu) meraih pisau dan menyerangnya," kata laporan tersebut.

Akibat terkena beberapa kali penikaman, lelaki berusia 31 tahun itu dirawat intensif di fasilitii kesihatan MentroHealth di Cleveland.
Insiden itu disiasat polis  sebagai percubaan untuk melakukan pemerkosaan. Namun, keterangan yang diberikan oleh wanita dan kekasihnya bertentangan satu sama lain.

Wanita itu memberikan keterangan yang berbeda tentang apa yang sebenarnya yang terjadi sesaat sebelum terjadi penikaman itu.
Polis  datang ke tempat kejadian  setelah mendapat panggilan bantuan kerana wanita tersebut keluar dari rumahnya dan menjerit meminta pertolongan. 

Wanita tersebut mengatakan bahwa kekasihnya mencuba menyentuh putrinya dan dia pun  menikamnya," demikian menurut catatan polis .
Mangsa melakukan perlawanan. Ia mencengkeram leher wanita itu, menghempaskannya ke dinding, dan kemudian menendang pintu depan setelah dia mendorongnya ke luar, kata laporan itu.

Dalam laporan polis, wanita itu menyatakan , dia menikam pacarnya kerana putrinya telah memiliki “perasaan” terhadap lelaki itu.
Sang ibu dan anak mengalami luka ringan di tangan kerana berebutan pisau pada saat terjadi penikaman tersebut. Tidak ada yang dituntut secara undang-undang .
  sumber:KOMPAS.com


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wlrVnj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.