Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kiera Tarik Diri Sertai ‘Clever Girl Malaysia’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kiera Tarik Diri Sertai ‘Clever Girl Malaysia’

Peserta Clever Girl Malaysia yang mewakili Pulau Pinang iaitu Noor Syakirah Mohd Azam (Kiera) menarik diri daripada menyertai rancangan itu.

Penarikan diri graduan Sains Kejuruteraan dari Universiti Oxford itu berkuatkuasa pada Khamis atas sebab-sebab yang tidak dinyatakan.

“Pihak TV3 menghormati keputusan beliau dan bermula pada minggu ketujuh, Kiera tidak akan lagi bersaing dalam program ini yang hanya tinggal enam peserta sahaja.

“Selepas perbincangan antara pihak stesen TV3, produksi dan Kiera, keputusan tersebut akan berkuatkuasa pada 21 September 2017,” kata TV3 dalam satu kenyataan pada Jumaat.

Ketiadaan Kiera menjadikan enam peserta yang akan bersaing dalam pertandingan uji minda itu.
Program Clever Girl Malaysia terbitan Primeworks Studios Sdn Bhd (PWS) untuk TV3 bersiaran secara langsung pada hari Jumaat, pukul 9 malam hingga 10 malam.



Sumber Kiera Tarik Diri Sertai ‘Clever Girl Malaysia’

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xA4UfK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.