Hi! Welcome Back and Stay Tune! Penceramah Daie Terkenal Kantoi Merupakan Seorang Gay - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Penceramah Daie Terkenal Kantoi Merupakan Seorang Gay

Penceramah Daie Terkenal Kantoi Merupakan Seorang Gay

Sejak akhir-akhir fenomena homoseksual atau lebih dikenali sebagai ‘kunyit’ mula berleluasa di Malaysia.

Jika dahulu isu ini jarang diketengahkan dalam masyarakat Malaysia, berbeza pada kali ini apabila golongan LBGT ini bebas menyuarakan pendapat masing-masing yang mahu mengamalkan gaya hidup yang bercanggah dengan ketentuan Tuhan itu.

Carilah di mana-mana media luahan universiti, baikpun media umum, rata-rata menyuarakan rahsia peribadi menyukai saudara sesama jantina!

“Nak Yang Kat Dalam Seluar Tu!” - Penceramah Daie Terkenal Rupanya Seorang Gay
Gambar hiasan.

Terbaru seorang lelaki, Khairul Yoi dalam laman Facebooknya berkongsi sekeping gambar perbualannya dengan seorang lelaki yang dipercayai seorang daie.

Dalam perbualan berkenaan daie berkenaan memulakan perbualan bersifat lucah dengan lelaki itu sehingga mengaku bahawa dirinya bukanlah daie seperti yang didakwa, bahkan hanya sekadar nama sahaja.

Penceramah Daie Terkenal Rupanya Seorang Gay

Daie merupakan gelaran kepada individu yang menjalankan tugas dakwah, dan ditekankan supaya tidak membuat kesimpulan bahawa daie yang dimaksudkan merupakan salah seorang peserta program realiti televisyen yang terkenal.

Hasil penelitian mendapati daie ini merupakan seorang pendakwah dan penceramah bebas di station televisyen terkenal.

Penceramah Daie Gay

Rata-rata netizen mengecam tindakan daie berkenaan yang menggunakan agama bagi menutup perbuatan terkutuk ini. Bahkan Pencetus Rahmat turut bersenda dengan Khairul di entri berkenaan.

Penceramah Daie Gay

Kesasihan berita ini tidak dapat dipastikan, tetapi menurut Khairul Yoi, perbualan ini menggunakan laman Instagram official daie berkenaan berdasarkan gambar yang diletakkan.

Penceramah Daie Gay

Semoga kita semua terhindar daripada golongan kaum Luth yang dilaknat Allah S.W.T kerana mengamalkan cara hidup songsang.


Sumber Penceramah Daie Terkenal Kantoi Merupakan Seorang Gay

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gGf44p

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.