Hi! Welcome Back and Stay Tune! Thomas dahului hari kedua Jelajah Kejuaraan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Thomas dahului hari kedua Jelajah Kejuaraan

ATLANTA: Justin Thomas membenam eagle pada lubang ke-18 par lima untuk melakukan 66 pukulan pada hari kedua, sekali gus berkongsi kedudukan pendahulu Jelajah Kejuaraan bersama pemain England, Paul Casey dan Webb Simpson.

Ketiga-tiga pemain mengumpul keseluruhan tujuh bawah par 122 selepas dua pusingan pada kejohanan terakhir playoff Jelajah PGA 2017 yang berlangsung di lapangan East Lake itu.

Simpson dan Casey masing-masing melakukan tiga bawah par 67 selepas memulakan permainan di tangga kedua, dengan Thomas yang menjuarai Kejuaraan PGA dan memenangi liga kejohanan musim ini melakukan pukulan menakjubkan pada lubang terakhir.

JUSTIN Thomas ketika melakukan pukulan pada lubang ke-8. - Foto AFP

"Saya benar-benar merasa seperti saya bermain atau mempunyai peluang untuk melakukan pukulan yang amat rendah hari ini atau melakukan jumlah pukulan yang baik di sini," kata Thomas.

"Saya memperoleh beberapa pukulan putt yang baik yang saya sendiri tidak tahu mengapa ia tidak masuk."

Terikat di tangga keempat dengan enam bawah par 134 ialah Patrick Reed, pemain England Justin Rose (66), Gary Woodland (67) dan pemain Sepanyol, Jon Rahm (67).

Muka baharu, Xander Schauffele (66), juara Terbuka Amerika Syarikat (AS), Brooks Koepka (69) dan Jason Dufner (67) berkongsi di tangga kelapan selepas melakukan lima bawah par 133.

Thomas, 24, berpeluang membawa pulang bonus kemenangan AS$10 juta (RM41.98 juta) Piala FedEx jika memenangi kejuaraan itu.

"Bagus apabila segala-galanya berada di tangan saya sendiri dan saya tahu jika saya memberi tumpuan kepada apa yang perlu saya lakukan, ia pasti berakhir," kata pemain kelahiran AS itu yang menamatkan saingan tahun lalu di tangga keenam.

Sementara itu, pilihan utama Piala FedEx, Justin Spieth terikat di tangga ke-15 selepas melakukan 70 pukulan. - AFP



Sumber Thomas dahului hari kedua Jelajah Kejuaraan

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xYBs40

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.