Hi! Welcome Back and Stay Tune! PM Puji Peranan Wanita Membangunkan Malaysia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PM Puji Peranan Wanita Membangunkan Malaysia



KUALA LUMPUR – Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini memberi penghormatan kepada wanita-wanita Malaysia atas sumbangan mereka kepada usaha mendorong pembangunan negara, dengan menyatakan bahawa pelbagai langkah disusun untuk memperkasakan mereka.

Beliau menekankan bahawa tiada siapa yang perlu ketinggalan, terutamanya wanita, dalam usaha memajukan Malaysia dengan lebih bermakna.

"Kita sememangnya mahu Malaysia maju sehingga mencipta kegemilangan dan kita berasa bersyukur dengan sokongan, dorongan dan kepimpinan yang ditunjukkan oleh wanita-wanita Malaysia," kata beliau ketika merasmikan Persidangan Antarabangsa Mengenai Wanita Dalam Politik 2017 (WPIKL) di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini.

Persidangan itu diadakan bersempena Perhimpunan Agung Umno yang akan berlangsung dari 5 hingga 9 Disember ini.

Najib yang juga Presiden Umno berkata sejak sekian lama, parti itu bergantung kepada sayap Wanitanya untuk mengekalkan hubungan di peringkat akar umbi, khususnya di kawasan luar bandar. - Bernama


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2At7ELj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.