Hi! Welcome Back and Stay Tune! HTC U12 Tidak Akan Dilancarkan Di MWC 2018 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

HTC U12 Tidak Akan Dilancarkan Di MWC 2018

2017 bukanlah tahun yang baik bagi HTC. Walaupun menghasilkan peranti inovatif HTC U11, jualan masih belum menunjukkan peningkatan dan syarikat terus mengalami kerugian. Tahun ini mereka dijangka akan melancarkan U12 sebagai peranti utama mereka. Menurut laporan Android Headlines, peranti ini tidak akan dilancarkan di MWC 2018.

MWC ialah acara yang kerap digunakan untuk melancarkan peranti utama oleh pengeluar. HTC dipercayai tidak akan melancarkan U12 di MWC kerana tidak mahu ia dibayangi peranti lain yang akan dilancarkan pesaing seperti Samsung, Nokia dan Sony. Tiga syarikat ini sudah mengesahkan akan melancarkan tiga peranti utama mereka.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2GhETDT

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.