Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook Dilaporkan Bakal Hadir Dengan Kriptowang Tersendiri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook Dilaporkan Bakal Hadir Dengan Kriptowang Tersendiri

Facebook pada awal minggu ini telah menubuhkan sebuah bahagian khusus memfokuskan kepada teknologi rantaian-blok. Menariknya, kini laporan baru hadir daripada Cheddar, mengatakan menurut beberapa sumber terdekat mereka, Facebook dikatakan ingin membangunkan kriptowang tersendiri.

Melalui penawaran kriptowang ini, ia dijangka akan memudahkan lagi proses pembayaran pada dan melalui platform sosial berkenaan. Walaubagaimanapun, terdapat beberapa masalah yang perlu diatasi, termasuk kepantasan pemindahan bayaran, kos pemindahan, dan beberapa perkara yang lain.

Pada awal minggu ini, Facebook telah menubuhkan bahagian khusus memfokuskan kepada teknologi rantian-blok yang diketuai oleh David Marcus. Menariknya, beliau juga merupakan ahli lembaga pengarah untuk Coinbase, iaitu salah satu laman jual-beli kriptowang popular di dunia.

Dengan kepakaran dan kelebihan beliau, ia mungkin memudahkan proses implementasi kriptowang pada perkhidmatan sosial berkenaan.

Seperti biasa, pihak Facebook tidak mengeluarkan sebarang komen rasmi berkaitan hal ini buat masa ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Id1Icd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.