Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gambar Xiaomi Mi 7 Sebenar Tertiris – Menunjukkan Rekaan Skrin Bertakuk Dan Panel Kaca Di Belakang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gambar Xiaomi Mi 7 Sebenar Tertiris – Menunjukkan Rekaan Skrin Bertakuk Dan Panel Kaca Di Belakang

Xiaomi Mi 7 sudah lama kedengaran tetapi masih tiada berita rasmi daripada Xiaomi sendiri. Mi 7 adalah peranti kelas utama Xiaomi bagi menggantikan Xiaomi Mi 6 yang dilancarkan pada tahun lepas. Terkini, gambar sebenar Xiaomi Mi 7 tertiris menunjukkan rekaan skrin bertakuk yang besar serta panel belakang yang diperbuat daripada kaca atau mungkin seramik.

Maklumat jelas mengenai spesifikasi penuh Xiaomi Mi 7 masih belum diketahui. Tetapi ia akan menyerupai Xiaomi Mi Mix 2S. Antaranya adalah ia dikuasakan dengan cip pemproses Snapdragon 845, tetapan dwi-kamera menegak dan juga sokongan pengecasan tanpa wayar.

Mengikut ura-ura sebelum ini, Xiaomi Mi 7 berkemungkinan juga adalah peranti Xiaomi pertama yang bakal mempunyai sokongan kalis air. Pengimbas cari dalam skrin pada Xiaomi Mi 7 masih belum jelas, jika dilihat pada gambar pengimbas cap jari peranti ini berada di belakang seperti Mi Mix 2s.

Selain itu, Xiaomi Mi 7 juga mungkin akan menyokong Project Treble dan menjalankan MIUI 9 berasaskan Android Oreo 8.1. Sama-sama kita nantikan pelancaran rasmi Mi 7 tidak lama lagi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IxWPho

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.