Hi! Welcome Back and Stay Tune! Inilah Jodoh Terbaik Untuk Wanita Golongan Darah A - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Inilah Jodoh Terbaik Untuk Wanita Golongan Darah A

Sekiranya anda mahukan penderma darah, salah satu perkara penting yang perlu anda ketahui adalah jenis darah anda sendiri. Bukan sahaja masalah kesihatan yang boleh dinyatakan melalui jenis darah, ia juga boleh menentukan jodoh anda.

Ramalan jodoh diramalkan dengan mencari golongan yang hampir sama dengan pemilik jenis darah dengan golongan jenis darah yang lain. Jika anda adalah pemilik darah jenis A, berikut ramalam jodoh untuk jenis darah anda , mengolah dari laman japantoday.com.

Jenis Karakter Darah A

Wanita bergolongan darah A boleh menjadi ibu dan isteri yang baik kerana sifat perfeksionis atau berusaha mengerjakan sesuatu dengan sebaik-baiknya termasuk mengurus rumahtangga.

Dia adalah jenis yang rajin dan bertanggungjawab. Wanita dengan jenis darah A juga sangat baik dalam melakukan pekerjaan atau tugasan. Kebanyakan wanita darah jenis A menjadi wanita bekerjaya yang berjaya.

Tetapi anda juga perlu berjaga-jaga dengan stres. Kerana aktiviti yang sibuk dengan karier dan menjaga keluarga, anda sering mengabaikan keperluan peribadi dan masa peribadi anda. Luangkan masa untuk me-time, berehat sedikit dan nikmati masa lapang.

Pasangan sesuai = Lelaki jenis darah AB

Pasangan yang paling sesuai untuk wanita jenis darah A adalah lelaki dengan jenis darah AB. Ini adalah kerana lelaki jenis darah AB, seorang yang lembut dan memberi penuh perhatian. Mereka boleh menjadi pasangan yang stabil.

Sebagai jenis darah A yang sibuk menguruskan segala-galanya, anda memerlukan seseorang yang boleh menjaga anda, memberikan anda perhatian dan mengingatkan supaya jangan lupa makan atau tidak terlalu letih. Lelaki jenis darah AB juga bersedia untuk berhati-hati jika anda sakit.

Kelemahan pasangan jenis darah AB

Kelemahan jenis darah lelaki AB adalah sensitif dan tidak dapat diganggu jika sudah asyik dengan dunia sendiri. Anda berdua juga akan mengalami kesulitan dalam perkara yang berkaitan dengan membuat keputusan bersama, kerana mereka tidak dapat merundingkan segala perkara dengannya ketika berkahwin kemudian. Ia memerlukan banyak komunikasi supaya anda berdua dapat memahami antara satu sama lain sehingga lebih mudah membuat keputusan.

Secara keseluruhan, pasangan terbaik untuk wanita jenis darah A adalah lelaki jenis darah AB. Sudah tentu ini bukan penanda aras untuk mencari pasangan paling sesuai, kerana soal jodoh hanya Tuhan saja yang tahu. Berdoalah dan cuba yang terbaik.

The post Inilah Jodoh Terbaik Untuk Wanita Golongan Darah A appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2wb3ER3

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.