Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kelebihan & Kekurangan Mempunyai Kekasih Yang Cantik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kelebihan & Kekurangan Mempunyai Kekasih Yang Cantik

Lelaki mana yang tidak mahukan teman wanita cantik atau comel? Selain rupa yang menarik, mempunyai seorang teman wanita dengan penampilan pasti dapat meningkatkan kebanggaan diri. Tetapi mempunyai teman wanita yang cantik tidak selalu menyeronokkan. Ada juga beberapa sisi negatif yang mempunyai teman wanita yang cantik.

Sebelum bermimpi mempunyai seorang teman wanita yang cantik seperti Janna Nick, Mira Filzah atau Emma Maembong, anda harus semak kelebihan dan kekurangan mempunyai teman wanita yang cantik berikut ini.

Kelebihan mempunyai teman wanita yang cantik

1. Sedap mata memandang

Kelebihan utama mempunyai teman wanita yang cantik, tentu saja, adalah wajahnya yang sedap dipandang. Stres dari sekolah atau dari pejabat akan segera hilang apabila melihat senyuman manis kekasih, bukan?

2. Bangga diri

Bagaimana tidak bangga jika semua kawan memuji keindahan teman wanita kita? Terutama jika anda memegang tangan teman wanita di tempat awam. Ia mesti menjadi keyakinan diri begitu tinggi.

3. Membuat anda kelihatan lebih menarik di mata wanita lain

Percayalah atau tidak, wanita cantik menjadikan anda lebih bernilai di mata gadis-gadis lain. Terutama jika penampilan anda sendiri agak biasa. Sekurang-kurangnya orang akan berfikir bahawa anda mempunyai kelebihan tertentu yang boleh membuat seorang gadis cantik jatuh cinta.

4. Mudah mendapat izin ibu bapa

Walaupun kelebihan fizikal bukan semuanya, tetapi dalam beberapa keadaan, penampilan yang menarik dapat membuat perkara lebih mudah. Tidak terkecuali untuk meminta berkat daripada ibu bapa. Penampilan teman wanita yang cantik sekurang-kurangnya akan memberikan gambaran awal yang baik pada mata ibu bapa kita. Selain itu, kecantikan peribadinya adalah sasaran penilaian umum.

Kekurangan mempunyai teman wanita cantik

1. Dipandang lelaki lain

Tidak menyenangkan untuk mempunyai teman wanita cantik, bukan sahaja kita yang dapat menikmati kecantikannya. Orang lain akan tertarik untuk mendapatkan hatinya. Jadi bersiap sedialah untuk selalu cemburu.

2. Suka bermain

Pernah mendengar keputusan kajian yang mengatakan orang yang menarik lebih mudah mencari pasangan? Masalahnya ialah orang cantik atau tampan mempunyai lebih banyak modal untuk menarik perhatian jantina bertentangan. Mereka sentiasa mempunyai banyak pilihan, jadi ramai yang berpindah dari satu hati ke hati yang lain.

3. High maintenance

Wanita cantik memerlukan bajet tambahan untuk mengekalkan aset mereka. Jadi jangan terkejut jika anda juga perlu membelanjakan wang untuknya. Terutama jika dia selalu dimanjakan oleh sederetan bekas-bekas kekasih.

4. Rasa rendah diri

Mempunyai teman wanita yang cantik, terutamanya jika penampilan kita sendiri agak biasa atau biasa-biasa saja membuat rasa lebih rendah diri. Pasti ada seseorang yang membawang, “Perempuan cantik, lelaki pula rupa macam jubake hanat…”

Itulah antara kelebihan dan kekurangan mempunyai teman wanita yang cantik yang perlu anda pertimbangkan. Bagaimana, masih berminat untuk mempunyai teman wanita cantik dan comel?

The post Kelebihan & Kekurangan Mempunyai Kekasih Yang Cantik appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2FEx8WN

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.