Hi! Welcome Back and Stay Tune! Quulo – Satu Lagi Perkhidmatan Tempahan Pengangkutan Ke Destinasi Untuk Pengguna Tempatan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Quulo – Satu Lagi Perkhidmatan Tempahan Pengangkutan Ke Destinasi Untuk Pengguna Tempatan

Terdapat beberapa aplikasi pada hari ini yang membolehkan pengguna untuk membuat tempahan ke destinasi, seperti Grab dan juga MyCar. Kini, salah satu perkhidmatan yang turut telah mulakan operasi di Lembah Klang adalah Quulo.

Quulo dilihat menawarkan harga tempahan yang sedikit kompetitif berbanding beberapa perkhidmatan lain, dan menyediakan beberapa pilihan kenderaan – termasuk teksi. Daripada pengamatan kami, antaramuka aplikasi Quulo ini nampaknya mengambil inspirasi daripada Uber.

Quulo Android

Buat masa ini, Quulo hanya menawarkan kemudahan bayaran secara tunai sahaja – tetapi tidak mustahil kita melihat mereka turut menambah sokongan kad debit atau kredit pada masa akan datang.

Bagi anda yang berminat, boleh mencuba aplikasi Quulo ini di Android dan iOS hari ini. Anda turut boleh menggunakan kod MAY10 untuk diskaun tambahan.

Muat-Turun Quulo untuk Android

Muat-Turun Quulo untuk iPhone



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2HPYcV6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.