Hi! Welcome Back and Stay Tune! Saya masih lagi Menteri Besar – Ahmad Razif - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Saya masih lagi Menteri Besar – Ahmad Razif

Ahmad Razif

KUALA TERENGGANU: Tugas terus digalas selagi diberi mandat, jawab Ahmad Razif Abdul Rahman ketika ditanya mengenai status jawatannya.

“Saya masih lagi Menteri Besar, masih lagi dengan jawatan ini. Saya akan teruskan,” katanya seusai merasmikan Majlis Upacara Pecah Tanah Terengganu Halal Business Center dan Perasmian Karnival Usahawan Anak Terengganu (KUAT) hari ini.

Desas desus pertukaran Menteri Besar bertiup kencang di negeri Penyu susulan Sultan Terengganu, Sultan Mizan Zainal Abidin melucut semua darjah kebesaran yang dikurniakan kepada Ahmad Razif, berkuat kuasa 22 April lalu.

Spekulasi semakin deras apabila Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dikatakan akan menghadap baginda dalam masa terdekat bagi membincangkan kemelut jawatan Menteri Besar namun sehingga kini pertemuan itu belum berlaku.

Ketika diajukan soalan berkenaan pelucutan darjah kebesaran dan khabar angin beliau akan disingkirkan, ADUN Seberang Takir memilih untuk mengunci mulut.

“Saya tidak mahu buat ulasan, tidak ada apa-apa ulasan saya minta maaf,” katanya sambil tersenyum.



Mukah Pages bring you trending news media with Free Malaysia Today http://ift.tt/1Wv19x9

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.