Hi! Welcome Back and Stay Tune! Serikan Waktu Sahur Dan Berbuka Anda Dengan Resipi Smoothie Kurma 2-Minit Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Serikan Waktu Sahur Dan Berbuka Anda Dengan Resipi Smoothie Kurma 2-Minit Ini

  • Bulan Ramadan dan buah kurma memang tidak dapat dipisahkan

    • Buah kurma sebenarnya adalah makanan paling afdal sewaktu sahur kerana mengandungi serat, karbohidrat, potassium, dan magnesium yang bertindak sebagai energy-booster semasa berpuasa.
       says.com
  • Umat Islam digalakkan makan sekurang-kurangnya sebiji kurma sehari untuk mengekalkan tenaga sewaktu berpuasa. Untuk sedikit kelainan, cuba kurma versismoothie pula untuk sahur atau berbuka nanti:

    • Bahan-bahan:
      - 7 biji kurma 
      - 3 biji pisang (dibekukan) 
      - 2 cawan Susu Lemak Rendah MARIGOLD HL
      - 1 sudu kecil serbuk kayu manis 

      Cara-cara: 
      1. Masukkan kesemua bahan ke dalam blender. 
      2. Blend hingga pekat dan sebati. 
      3. Enjoy!
       says.com
  • Selain buah kurma, makanan berprotein tinggi juga penting diambil sewaktu sahur

    • Jika anda mencari sumber protein yang bagus untuk kekal aktif seharian, cubalah Susu Lemak Rendah MARIGOLD HL dan dapatkan keseimbangan yang sempurna dengan 56% lebih kandungan protein dan 25% lebih kalsium! 

      Susu Lemak Rendah MARIGOLD HL juga mengandungi 75% kurang laktosa dan hanya 1% lemak berbanding dengan susu biasa yang mengandungi 4% lemak. Diperkaya pula dengan 9 jenis vitamin, iaitu A, B1, B3, B6, B12, C, D, E dan Asid Folik, ia amat sesuai untuk mengekalkan tenaga dan kesihatan sepanjang bulan Ramadan ini.
       says.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.