Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kerusi Panduan Automatik Nissan ProPILOT Chair Memudahkan Pengguna Beratur Menunggu Giliran - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kerusi Panduan Automatik Nissan ProPILOT Chair Memudahkan Pengguna Beratur Menunggu Giliran

Sistem panduan automatik ProPILOT kini digunakan pada Nissan Serena 2017. Dengan teknologi ini, kenderana mampu memandu secara automatik di lebuh raya. Menjelang 2020, Nissan berharap ia akan mampu memandu kenderaan secara automatik walaupun di dalam kawasan perumahan. Teknologi ini digunapakai untuk menghasilkan kerusi panduan automatik ProPILOT Chair.

Kerusi ini bergerak dengan sendiri apabila menyedari tiada lagi individu duduk di atasnya. Ia sesuai digunakan di luar kedai untuk pelanggan yang beratus menunggu giliran. Mereka tidak perlu berganjak ke hadapan sebaliknya ProPILOT Chair akan bergerak sendiri untuk mengisi kekosongan. Kerusi yang kini kosong akan segera bergerak ke hujung baris untuk digunakan pelanggan seterusnya.

Ia akan diuji sehingga Disember ini sebelum dijual kepada beberapa restoran terpilih di Jepun. ProPILOT Chair ini ciptaan bijak yang sesuai digunakan untuk pembeli iPhone 7 yang memang terkenal sanggup beratur untuk peranti idaman mereka.

nissan-pro-pilot-1






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dBLOMK

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.