Hi! Welcome Back and Stay Tune! OnePlus X Akan Menerimana Kemas Kini Marshmallow Pada Minggu Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

OnePlus X Akan Menerimana Kemas Kini Marshmallow Pada Minggu Hadapan

OnePlus X ialah peranti kelas pertengahan yang kami ulas Januari lalu. Bagi sebuah peranti kelas pertengahan, ia berfungsi dengan cukup baik sekali dengan rekaan yang cukup premium. Peranti akan menerima kemas kini Android Marshmallow secara OTA bermula minggu hadapan. Ini disahkan sendiri oleh pihak OnePlus di dalam sesi soal jawab AMA Reddit semalam.

Ini berkemungkinan besar kemas kini rasmi terakhir untuk OnePlus X kerana pemproses Snapdragon 801 yang digunakan tidak disokong oleh Android Nougat. Pihak mereka juga mengumumkan kemas kini Nougat untuk OnePlus 3 sedang dalam proses pembangunan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2cJU3Vr

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.