Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sharp Memperlihatkan Prototaip Skrin Dengan 1008 PPI Untuk Kegunaan Peranti Realiti Maya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sharp Memperlihatkan Prototaip Skrin Dengan 1008 PPI Untuk Kegunaan Peranti Realiti Maya

Selain Samsung, Sharp ialah nama besar di dalam dunia penghasilan skrin pada peranti mudah alih. Mereka baru sahaja memperlihatkan prototaip skrin 2.87″ QHD dengan kepadatan pixel 1008 PPI. Ini menjadikannya skrin dengan kepadatan pixel tertinggi pernah dihasilkan. Sebelum ini rekod dipegang oleh skrin Sony Xperia Z5 Premium dengan kepadatan pixel 806 PPI.

skrin-sharp-4k-vr

Skrin ini dihasilkan oleh Sharp khusus untuk peranti realiti maya. Apabila dua skrin digabungkan, ia memberikan paparan 4K untuk paparan mata pengguna. Pada resolusi ini grafik akan kelihatan lebih hidup sekaligus membolehkan mereka menyelami dunia maya dengan lebih mendalam. Sharp tidak berkongsi sama ada skrin beresolusi tinggi ini akan mula dijual secara komersial.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dMxTzB

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.