Hi! Welcome Back and Stay Tune! AirSelfie – Sebuah Lagi Dron Mini Untuk Peminat Selfie - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

AirSelfie – Sebuah Lagi Dron Mini Untuk Peminat Selfie

Dron yang pada awalnya digunakan untuk tujuan riadah kini sudah berevolusi untuk digunakan di dalam filem Hollywood bertaraf lima bintang. Sebagai contoh dron DJI Matrice 600 direka khas untuk krew perfileman profesional dan dijual pada harga hampir RM 20000. Bagi golongan pengguna dron mini untuk selfie mula muncul di pasaran.

AirSelfie ialah sebuah lagi dron mini untuk peminat selfie yang boleh dimasukkan ke dalam poket seluar. Seperti Selfly yang kami paparkan beberapa minggu yang lalu, AirSelfie boleh dipasang pada peranti menggunakan kerangka khas. Kamera 5 Megapixel digunakan dan bateri sebesar 260 mAh yang disertakan memberikan tempoh penerbangan sehingga tiga minit. Harga jualan dron selfie ini ialah $262 (~RM 1160).






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kwNLeg

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.