Hi! Welcome Back and Stay Tune! Intel Memfailkan Paten Untuk Peranti Dua-Dalam-Satu Dengan Rekaan Melengkung - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Intel Memfailkan Paten Untuk Peranti Dua-Dalam-Satu Dengan Rekaan Melengkung

Acer sebelum ini telah memperlihatkan komputer riba dengan skrin melengkung yang dijual pada harga agak tinggi. Kini, nampaknya pihak Intel hadir dengan visi lebih kurang serupa, tetapi ingin menawarkan rekaan melengkung menyeluruh pada suatu peranti dua-dalam-satu – bahagian skrin dan juga papan kekuncinya.

Paten Intel Melengkung

Intel buat masa ini sekadar memfailkan paten sahaja untuk peranti seumpamanya, dan tidak lagi mengumumkan sebarang produk dengan rekaan tersebut. Untuk makluman, pemfailan paten dalam arena teknologi bukan sesuatu yang asing lagi – malah dilakukan oleh hampir semua. Namun, adakah produk akhir akan hadir atau tidak, ia masih menjadi misteri.

Melalui paten yang difailkan, ia hadir dengan rekaan dua-dalam-satu, menggunakan skrin melengkung, dan juga bahagian bawah yang melengkung – menjadikan ia mungkin lebih selesa untuk digunakan di riba berbanding kebanyakkan komputer riba hari ini.

Bagi anda sendiri, adakah peranti seperti ini akan mempunyai permintaan sekiranya direalisasikan?

Paten Intel Melengkung





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.