Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bertahun² Panas Dalam Badan Bagai Disalai Api. Semasa Berbekam Apa Yang Keluar Dari Badan MENYERAMKAN !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bertahun² Panas Dalam Badan Bagai Disalai Api. Semasa Berbekam Apa Yang Keluar Dari Badan MENYERAMKAN !!!

Bertahun² Panas Dalam Badan Bagai Disalai Api. Semasa Berbekam Apa Yang Keluar Dari Badan MENYERAMKAN !!! | Pada kehidupan yang serba moden dan canggih pada masa kini, mungkin ramai yang menganggap perbuatan santau dan sihir ini adalah tidak logik. Namun, korang harus percaya yang perbuatan ilmu hitam ini masih lagi diamalkan oleh sesetengah orang yang berniat jahat ke atas orang lain.

Berdiri bulu roma baca perkongsian wanita ini, macam-macam perkara aneh keluar dari badan selepas berbekam. Yang paling seram siap ada lintah bulan dengan jarum! Nauzubillah, mintak dijauhkan dari perbuatan macam ni…

Jarum keluar dari pinggang dan macam-macam lagi

Lintah Bulan

Jarum

Hasil bekam hari ni lumayannnn bak hanggg…
1. Jarum keluar dari pinggang kiri. Dah bengkok hujungnya sebab dah lama sangat tertanam dalam badan.
2. Kapas orang mati keluar dari pinggang kanan.
3. Air santau keluar dari sendi bahu kiri.
4. Ni yang paling best…lintah bulan keluar dari sendi bahu kanan.
5. Sendi lutut kiri kanan & belakang badan keluar abu mayat.
Selama ni, bertahun-tahun dok sakit dan panas dalam badan. Berbahang seakan disalai atas api. Sejak setahun lepas pulak sakit kedua-dua tangan. Ku fikirkan sakit sebab melawan angin di Ruta 40. Aku sangkakan ada ligamen yang putus @ overstretch. Tapi dah 5 bulan balik dari ride, masih tak pulih. Dah sapu cream macam2, dah buat fisio, tak jugak baik. Rupa-rupanyanya baikkk punya lintah dok sedap menghisap darah. Punya la dia nak lumpuhkan tangan aku supaya GDR aku gagal.
Ya Allah…

Penyakit yang orang tak nampak di mata kasar

Kapas orang mati yang bersalut darah bekam

Air santau

Kalau memang aku hambaMu yang teraniaya, aku mohon sangat2 padaMu…di saat sakaratul maut menghampiri orang2 yg menganiayaku, Kau tahanlah dulu malaikat Izrail dari menjalankan tugasnya…sehingga mereka2 yg menzalimiku ini melutut memohon maaf dariku, barulah Kau izinkan nyawanya ditarik…
(Itu pun kalau umurku panjang utk menyaksikan semua ini)
Aku rasa tidak keterlaluan permintaanku ya Allah, berbanding kezaliman mereka terhadapku dan kesakitan yg ku tanggung selama ini.
Aminnn…ya rabbulalamin…
*Penyakit yg org tak nmpk di mata kasar*

sumber : Anita Yusof

P.S. 1 – Ada Apa Dengan Brunei? Bila Tahu Inilah Keadaan Brunei Pasti Ramai Rasa Hendak Pindah Ke Brunei Sekarang !!!
P.S. 2 – Aku Selalu MERUNGUT Pada Suami Duit Belanja Tak Cukup. TINDAKKAN Suami Buat Aku MENANGIS Dan MENYESAL !!!
P.S. 3 – Korang Pernah Mimpi Tentang BAYI?? SERAM… Inilah Maksud Jika Selalu MIMPI Bayi !!!
P.S. 4 – ‘Uncle’ Ini TERINGIN Nasi Lemak Ikan Keli. Tindakkan ‘Uncle’ Ini Buat Peniaga Itu TERKEJUT !!!
P.S. 5 – Dua Pemuda Tahan Teksi Tapi Minta Jangan Guna Meter. Apa Yang Berlaku Seterusnya Buat Pemandu Teksi Itu Bagi Naik Free !!!

The post Bertahun² Panas Dalam Badan Bagai Disalai Api. Semasa Berbekam Apa Yang Keluar Dari Badan MENYERAMKAN !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2kiQzdm


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.