Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mingguan Amanz – Android Wear 2.0, Lenovo Yoga A12, HP Pavilion Wave - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mingguan Amanz – Android Wear 2.0, Lenovo Yoga A12, HP Pavilion Wave

Minggu ini menyaksikan pihak Google memperkenalkan Android Wear 2.0 secara rasminya, yang mana membawa pelbagai ciri-ciri baru, termasuk antaranya adalah integrasi lebih banyak info pada muka jam, sokongan Google Play Store, sokongan selular, dan sebagainya. Kemaskini ini bakal ditawarkan kepada pengguna jam sedia ada secara berperingkat dalam minggu-minggu akan datang.

Dalam arena peranti, beberapa gajet baru telah diumumkan pada minggu ini, termasuk Lenovo Yoga A12 yang menawarkan sokongan papan kekunci Halo serta hadir dengan sistem operasi Android. Di Malaysia, HP telah memperkenalkan komputer mereka dengan rekaan seumpama HP Pavilion Wave.

Sony tidak ketinggalan dan telah memperkenalkan Xperia Ear untuk pengguna tempatan yang menyertakan sokongan fon-telinga dengan integrasi pembantu pintar.

Dan untuk minggu hadapan, beberapa peranti baru dijangka diperkenalkan, termasuk antaranya adalah Honor 6X dan juga HTC U Ultra.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kVBKiy

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.