Hi! Welcome Back and Stay Tune! Berang Putuskan Hubungan, Lelaki Dera Kekasih Secara Seksual. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Berang Putuskan Hubungan, Lelaki Dera Kekasih Secara Seksual.

Akibat tidak dapat menerima cinta yang dijalin berakhir di tengah jalan,seorang lelaki memilih untuk membuat perkara gila dengan sekuat tenaga

Akibat tidak dapat menerima cinta yang dijalin berakhir di tengah jalan,seorang lelaki memilih untuk membuat perkara gila dengan sekuat tenaga dia mencabut bulu kemaluan teman wanitanya.

Zaky 25 tahun yang ditahan oleh pihak polis solo semalam menyatakan bahawa motif dia membuat perkara itu kerana dia berang dengan perangai teman wanita yang dia kenali sejak 8 bulan lalu.

Selama 8 bulan mereka menjalin hubungan cinta pada awalnya baik-baik sahaja, namun selepas beliau di buang kerja bulan lalu, kekasihnya itu mula menunjukkan perangai yang selalu membuatkan di marah.

Meskipun demikian Zaky sudah beberapa kali cuba mencari kerja namun belum berjaya mendapatkan kerja baru.

Disangka pemalas, teman wanitanya yang berusia 22 tahun memutuskan hubungan cinta mereka melalui Pesanan ringkas.

Tak boleh  menerima kenyataan, lelaki ini sudah beberapa kali memujuk untuk mempertahankan hubungan mereka namun tetap saja gagal.

Beberapa hari kemudian beliau membuat akaun facebook dan menyamar menjadi orang lain. akhirnya selepas beberapa minggu wanita itu masuk dalam perangkap hingga mengatur satu temu janji.

Zaky telah meminta tolong rakan wanitanya untuk membawa bekas kekasihnya itu kedalam sebuah hotel dengan mata tertutup konon nak bagi kejutan.

Selepas penutup mata dibuka, alangkah terkejutnya wanita itu melihat bekas teman lelakinya berada dalam bilik.

Tidak menunggu lama Zaky yang sememangnya dalam keadaan berang telah memukul dan menyepak wanita itu hingga tersungkur.

Sejurus itu Zaky membuka seluar mangsa dan mencabut bulu kemaluannya hingga mangsa menjerit-jerit sampai menarik perhatian orang di sekitar mereka.

Selepas kejadian itu mangsa di bawa kehospital untuk mendapatkan rawatan dan Zaky di tahan  selepas pihak polis mendapat bukti melalui rakaman cctv hotel itu.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oMbRa6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.