Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kelantan Tidak Akan Lepaskan Ghaddar. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kelantan Tidak Akan Lepaskan Ghaddar.

KELANTAN memberi isyarat penyerang import sensasi mereka, Mohammed Ghaddar tidak akan dilepaskan, sebaliknya dia akan terus setia menyarung jersi pasukan itu

KELANTAN memberi isyarat penyerang import sensasi mereka, Mohammed Ghaddar tidak akan dilepaskan, sebaliknya dia akan terus setia menyarung jersi pasukan itu bagi mengharungi baki saingan Liga Malaysia (Liga-M) musim ini.

Pengerusi Konsortium Al-Hamra, Tan Sri Annuar Musa dipetik menerusi laman sosialnya semalam mengesahkan, sekalipun Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) mendapat tawaran daripada pasukan lain dengan tawaran tertentu namun penjaring terbanyak Liga Super itu akan kekal bersama Kelantan.

“Kafa tidak harus memandang wang dalam soal ini. Mohammed Ghaddar, saya bawa secara berjimat, tanpa (bayaran) yuran kepada ejen dan kita berjaya menjimatkan ratusan ribu.

“Bukan sahaja Mohammed Ghaddar terus bersama kita, malah dia bakal bergandingan dengan kembar baru, tetapi itu akan hanya diputuskan selepas menentang Pahang, 6 Mei ini,” katanya.


Penyerang skuad kebangsaan Lubnan itu cetus sensasi apabila tiga kali melakukan hatrik ketika bertemu Perak, T-Team dan Pulau Pinang sekali gus membolehkan dia mengetuai senarai penjaring terbanyak liga utama itu dengan 16 gol, setakat ini.

Menurutnya, prestasi pemain sedia ada juga akan dinilai dan sekurang-kurang dua hingga tiga muka baharu bakal diuji pengendali pasukan, Zahasmi Ismail bagi memperkasakan semula skuad pantai timur itu.

Menerusi entri itu, Annuar turut mengumumkan Zahasmi bakal mendapat gandingan baharu bagi mengemudi The Red Warriors (TRW) sebagaimana dicadangkan jurulatih berusia 51 tahun itu, tidak lama dahulu.

“Kali ini (jurulatih) dari Amerika Latin. Ini (usaha membawa jurulatih baharu) juga sedang kita muktamadkan. Insya-ALLAH, lusa saya akan pulang ke Kota Bharu bersama berita awal untuk memperkasakan TRW,” katany-Sinar Harian


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qla359

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.