Hi! Welcome Back and Stay Tune! [EKSKLUSIF] Inilah Punca Sebenar Zizan akan Bernikah Jun Ini. Sungguh Mengejutkan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

[EKSKLUSIF] Inilah Punca Sebenar Zizan akan Bernikah Jun Ini. Sungguh Mengejutkan


Apa yang menariknya, berita perkahwinan ini secara tiba tiba setelah namanya dikatan pelawak yang kaki perempuan dan macam-macam lagi.

Zizan Razak akhirnya akan bernikah dengan gadis pilihan hatinya yang juga berasal dari Terengganu.
Ya, saya akan berkahwin! Gadis pilihan saya berasal dari Kuala Terengganu. Beliau bekerja dan berusia 24 tahun. Namanya, biarlah rahsia dulu

Saya bukan muda lagi, usia sudah mencecah 31 tahun. Sudah masanya saya berkahwin dan memiliki anak. 


Saya bukan mahu melarikan diri daripada k0ntr0versi yang timbul, tetapi berkahwin mungkin dapat mengelakkan fitnah yang bukan-bukan.
Lagipun, ibu bapa saya sudah berusia, saya mahu mereka teng0k saya naik pelamin dan sempat bermain dengan cucu-cucu, katanya yang bakal pulang ke kampung tidak lama lagi untuk menyelesaikan urusan merisik dan meminang.
Sementara itu, Zizan sempat memberitahu bahawa bakal isterinya itu nanti tidak memerlukan s0lekan tebal untuk kelhatan cantik ditambah lagi, wanita berkenaan turut mengh0rmati kedua ibu bapanya sehingga membuatkan hati Zizan yang sedang terluka tertambat terus. 


Tahniah kepada Zizan. Pedulikan segala k0ntr0versi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r8MkWP

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.