Hi! Welcome Back and Stay Tune! 8 Kelebihan Smartfon Xiaomi Yang Perlu Anda Ketahui - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

8 Kelebihan Smartfon Xiaomi Yang Perlu Anda Ketahui

Kehebatan smartphone Xiaomi memang tak dapat dinafikan lagi, selain drp kualiti dan reka bentuk yang smart setaraf dgn smartphone berjenama, kelebihan OS MIUI nya juga boleh dikatakan melampaui zaman..

Berikut antara 8 fungsi menarik yang terdapat pada smartfon xiaomi..

#1. Second Space

Salah satu fungsi yang unik ada pada fon Xiaomi ialah Second Space. Fungsi ini membolehkan korang untuk membuat dua profil dalam satu smartfon, iaitu korang boleh buka dua akaun untuk setiap apps yang ada dalam fon xiaomi, contohnya seperti dua whatsapp, facebook, instagram dan lain2, sanagt sesuai untuk korang yang ada 2 simkad.

#2. Screenshot Panjang

Korang tak perlu berhabis ribuan ringgit dengan membeli fon samsung ataupun huawei semata2 untuk dapatkan fungsi ini… memang smart.. dgn satu klik korang boleh screenshot seluruh page…

#3. Editing Video

Jarang korang boleh jumpa smartfon yang ada fungsi editing untuk video.. kebanyakannya korang perlu install drp playstore yang mana akan sentiasa popup iklan.. xiaomi nye editing memang smart… siap boleh buat subtitle dan lain2

#4. Aplikasi converter yang lengkap

lengkap dgn currency converter… korang x perlu search kt google dah…

#5. Template pada Background

dilengkapi dengan template background yang smart dan unik… x perlu install drp playstore.

#6. Sembunyikan Note

Sekiranya korang ada catat nota yg penting dan x mahu org lain membacanya, korang boleh guna fungsi ini untuk hide kan nota tersebut… dgn cara klik dan hold

#7. Quick Ball

Memang smart.. fungsi yang hanya dimiliki oleh samsung note 5. saangat memudahkan kerja korang…

#8. Scheduled SMS

Fungsi SMS yang dapat di jadual kan masa penghantarannya.. dapat membantu korang daripada terlupa..

credit: Tips Gajet

p/s: Anda bley PM Amirul Nor Amirul Nor Utk Menempah Smartphone Anda Sekarang, Trusted Seller!!



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2swU1Jk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.