Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pembantu rumah nekad selepas terjun dari tingkat 19 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pembantu rumah nekad selepas terjun dari tingkat 19


SINGAPURA - Rakaman video seorang pembantu rumah warga Myanmar yang terjun dari tingkat 19 bangunan kondominium, petang semalam, viral di media sosial. 

Dalam kejadian jam 7 petang di kondominium The Interlace semalam, wanita yang dipercayai warganegara Myanmar itu terdahulu dilihat duduk di belebas balkoni kediaman itu pada ketinggian tingkat 19. 

Dalam video tersebut, kedengaran seorang wanita sedang cuba memujuknya untuk membatalkan niatnya itu dalam bahasa Myanmar. 

Bagaimanapun, individu terbabit gagal memujuk mangsa yang kemudian bertindak terjun dalam keadaan tangan dan kakinya terbuka sebelum terhempas ke lantai. 

Orang ramai yang menyaksikan kejadian itu menjerit ketakutan dan bertambah takut apabila terdengar bunyi hentakan kuat itu. 


Sementara itu di media sosial, ada netizen berpandangan kemungkinan mangsa telah didera oleh majikannya sehingga memaksa dirinya untuk membunuh diri. Bagaimanapun, motif sebenar kejadian masih belum diketahui. 

Pihak berkuasa tempatan sedang menyiasat kes berkenaan. 
SUMBER : http://ift.tt/1r7Yr4K

Sumber : jubahsemalam.com

✍ Sumber Pautan : ☕ Pencuri Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rneSik

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.