Hi! Welcome Back and Stay Tune! Padah viral tak tentu pasal,wanita berdepan saman malu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Padah viral tak tentu pasal,wanita berdepan saman malu

Padah viral tak tentu pasal,wanita berdepan saman malu|Itu mungkin ungkapan yang paling tepat bilamana kita suka nak memviralkan sesuatu cerita tanpa usul periksa,sudahnya terpalit najis di muka sendiri.

Satu status telah di hantar oleh seorang pengguna laman sosial Hanisah Rahmand di dalam group WARGA KUANTAN mengenai adab dan aurat si pengunjung bazar yang berdekatan dengan masjid. Niat menasihati beliau akan kejadian ini amat murni namun cara dan penyampaian beliau akhirnya makan diri sendiri bilamana si empunya diri tampil menjelaskan status sebenar agama yang di anutinya.

Bella Doll tampil menjelaskan bahawa beliau bukan lah beragama Islam dan telah menempelak si pemuat naik status akan larangan orang bukan beragama Islam tentang kehadiran mereka ke bazar2 seluruh negara . Hal ini telah menyebabkan si mangsa berhasrat untuk mengambil tindakan saman malu akan kejadian yang mengaibkan ini.

The post Padah viral tak tentu pasal,wanita berdepan saman malu appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rJeFVj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.