Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ronaldo: Saya suka menonton pemain hebat seperti Messi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ronaldo: Saya suka menonton pemain hebat seperti Messi

BINTANG Real Madrid, Cristiano Ronaldo, memuji Lionel Messi dan berkata dia terhibur menonton aksi penyerang Barcelona itu.

Sama ada Ronaldo atau Messi, dua pemain terbaik di dunia itu telah memenangi Ballon d'Or sejak sembilan tahun lalu, dan menjadi perbandingan pada setiap musim.

Penyerang Portugis yang berdepan Juventus dalam perlawanan akhir Liga Juara-Juara, Ahad ini, berkata Messi adalah antara pemain yang paling menarik yang disaksikannya.

"Saya suka melihat semua pemain bagus dan Messi adalah salah seorang daripada mereka. Dia adalah seorang pemain," kata Ronaldo kepada Fox Sports Argentina.

"Saya benar-benar seronok melihat dia di padang dan semua pemain yang hebat."

Ronaldo menikmati satu lagi kempen cemerlang selepas menjaringkan 40 gol dalam semua pertandingan untuk membantu Real menuntut semula gelaran Laliga.

Pemain berusia 32 tahun itu berkata dia mempunyai hubungan baik dengan Messi walaupun dia tidak menyukai perbandingan berterusan.

"Setiap kali saya bersamanya, saya ada hubungan yang sangat baik dengan Messi," kata Ronaldo.

"Ia tidak bermakna saya pergi ke rumahnya dan makan bersama-sama. Dia bukan seorang rakan tetapi saya menganggap dia seorang sahabat dalam kerjaya dan bukan pesaing kerana saya tidak suka dibandingkan.

"Ia adalah sebahagian daripada kerja dan dunia bola sepak."
Tag



Sumber Ronaldo: Saya suka menonton pemain hebat seperti Messi

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ru3kZG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.