Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video: CCTV rakam imej dalam pantulan cermin bergerak dengan sendiri dalam studio tarian - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video: CCTV rakam imej dalam pantulan cermin bergerak dengan sendiri dalam studio tarian

Kebiasaannya pantulan yang dihasilkan di cermin akan mengikut pergerakkan tubuh badan kita bukan? Namun apa yang berlaku di dalam studio tarian ini bukanlah seperti apa yang anda gambarkan.

Video: CCTV rakam imej dalam pantulan cermin bergerak dengan sendiri dalam studio tarian

Video: CCTV rakam imej dalam pantulan cermin bergerak dengan sendiri dalam studio tarian

Satu rakaman CCTV menunjukkan salah satu pantulan di cermin bergerak dengan sendirinya. Nasib baik wanita dalam studio itu tidak menoleh ke belakang. Kalau tak, mahu pengsan dibuatnya.

Anda lihat sendiri video di bawah:

 

Sumber: wowmenariknya

Via: Saja Kongsi



Sumber Video: CCTV rakam imej dalam pantulan cermin bergerak dengan sendiri dalam studio tarian

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t4AoGm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.