Hi! Welcome Back and Stay Tune! 7 Sebab Mengapa Wanita Rendah Menjadi ‘First Choice’ Ramai Lelaki - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

7 Sebab Mengapa Wanita Rendah Menjadi ‘First Choice’ Ramai Lelaki

Siapa kata perempuan rendah tidak menarik? Sebenarnya, selain daripada comel, wanita rendah ini memiliki pelbagai kelebihan yang lain.

Meskipun ramai lelaki suka melihat wanita yang tinggi kerana mungkin tertarik dengan ukuran kaki mereka yang panjang, akan tetapi sebenarnya, wanita rendah yang menjadi pilihan pertama mereka.

Rendah itu comel

Wanita yang berketinggian rendah sentiasa kelihatan comel dan rata-rata lelaki memang menyukai wanita yang comel. Tambah pula sekiranya ukuran kaki mereka pun bersaiz kecil.

Kelihatan muda

Ketinggian yang rendah dapat membantu membuatkan wanita itu kelihatan jauh lebih muda daripada usia sebenar mereka.

Sedap dipeluk

Berbeza dengan wanita yang tinggi, wanita yang rendah lebih sedap dipeluk dan dibelai. Bayangkan gadis itu terpaksa mendongak semata-mata mahu melihat anda. Selesanya….

Seperti memerlukan perlindungan

Seorang lelaki rasa bangga dan yakin diri ketika mampu melindungi orang yang dicintainya. Secara naluri, keperluan psikologi untuk melindungi ini boleh dilakukan dengan gadis yang pendek. Gadis pendek di mata lelaki seolah memerlukan perlindungan, kasih sayang dan perhatian. Lain halnya dengan gadis tinggi, mereka nampak lebih berdikari dan tidak memerlukan peranan lelaki.

Tidak akan memutuskan hubungan

Lelaki menganggap gadis yang tinggi mempunyai tahap kepercayaan diri yang tinggi sehingga boleh melakukan perkara bersifat angkuh seperti memutuskan hubungan secara sendiri atau hal-hal yang lain. Oleh sebab itu, lelaki akan rasa lebih selesa apabila bersama dengan gadis yang lebih pendek darinya kerana mereka menganggap gadis pendek lebih memahami.

Pendek itu ideal

Entah apa alasannya, sehingga kini ramai gadis pendek rasa kurang keyakinan diri. Sebenarnya sudah tiada lagi alasan untuk berfikiran sebegitu. Bukankah fitrahnya memang idealnya seorang gadis seharusnya lebih pendek daripada lelaki? Baik gemuk pendek atau kecil pendek, selama lelaki tidak segan bersama anda, mereka akan sentiasa kelihatan menawan di mata lelaki.

sumber:



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2yML7ad

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.