Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Dakwa Timun Tertusuk Ke Dalam Kemaluan Selepas Terjatuh Dengan Tak Sengaja... - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Dakwa Timun Tertusuk Ke Dalam Kemaluan Selepas Terjatuh Dengan Tak Sengaja...

Sesetengah daripada kita mungkin melakukan beberapa perkara yang memalukan dalam hidup kita, termasuklah perkara-perkara yang berlaku secara tidak sengaja seperti kemalangan atau yang sewaktu dengannya.


Namun, kemalangan yang satu ini bukan saja menimbulkan keraguan, malah ianya disifatkan sebagai perkara yang sangat tidak wajar dijadikan alasan untuk menutup malu.

Seorang wanita Thailand berusia 51 tahun dari Bangkok dibawa ke hospital selepas dia mengadu sakit fa-raj yang melampau. Doktor kemudian terkejut melihat timun yang terperangkap di dalam kemaluan beliau.

Wanita itu kemudian mendakwa bahawa dia secara tidak sengaja ‘jatuh’ keatas timun tersebut dan ia sekaligus tertusuk ke dalam kemaluannya.

Perkara berkenaan kemudiannya menjadi berita utama di media sosial dan juga viral di kalangan komuniti online.

Pembohongan wanita tersebut gagal meyakinkan doktor dan jururawat, namun beliau tetap dirawat dengan sempurna oleh pihak hospital.

Menurut doktor yang merawat pesakit tersebut, kejadian seumpama itu kian meningkat dikalangan masyarakat. Kebanyakan pesakit datang dengan kes benda asing terperangkap dalam diri mereka sendiri walaupun terpaksa berdepan rasa malu.


“Pelbagai objek yang terlibat dalam bahagian peribadi badan seperti botol, mainan s-eks, sayur-sayuran, dan sebagainya dikesan sejak kebelakangan ini.., jelas doktor terbabit.

“Secara amnya, pesakit cuba mengambil objek itu sendiri kerana rasa malu untuk mendapatkan rawatan perubatan, tetapi majoritinya gagal dalam percubaan ini dan akhirnya terpaksa dirujuk ke bilik kecemasan.’ tambah beliau.



✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xlW85R

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.