Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Love my flat chest. #tekcik” – Diejek punyai payudara kecil, Alicia Amin tak kisah malah berbangga - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Love my flat chest. #tekcik” – Diejek punyai payudara kecil, Alicia Amin tak kisah malah berbangga

Sebelum ini nama pelakon baru Alicia Amin pernah hangat seketika gara-gara tampil seksi dan juga berbogel dalam beberapa sesi fotografi. Sementara itu dalam perkembangan terbaru, warga laman sosial masih tidak berhenti mengecam fizikal Alicia yang dikatakan berpayudara kecil.

 

 

"Love my flat chest. #tekcik" - Diejek punyai payudara kecil, Alicia Amin tak kisah malah berbangga

“Love my flat chest. #tekcik” – Diejek punyai payudara kecil, Alicia Amin tak kisah malah berbangga

 

 

Bagaimanapun, pelakon yang turut mendapat tempat beberapa majalah ini berpendapat positif dengan perkara tersebut dan berbangga dengan apa yang dimilikinya. Bersyukur mungkin.

Perkara yang dikongsikan itu mendapat perhatian forum CARI dan apa yang pasti, pelakon ini sentiasa yakin dengan apa yang dilakukannya.

Selain itu, sebenarnya dalam masa yang sama nampak sangat warga laman sosial yang mengecam Alicia ini terlalu banyak sangat masa terluang selain menjadikan isu payudara kecil sesuatu yang besar. Namun hak bersuara di laman sosial pun adalah hak masing-masing bukan?

Sekian saja perkembangan terbaru mengenai Alicia Amin. Sama-samalah kita tunggu perkembangan lain di masa hadapan.

Sumber: Rotikaya

 



Sumber “Love my flat chest. #tekcik” – Diejek punyai payudara kecil, Alicia Amin tak kisah malah berbangga

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xXSi2g

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.