Hi! Welcome Back and Stay Tune! Fasha Sandha & Jejai Tunjuk Kata Sepakat Dalam Instagram - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Fasha Sandha & Jejai Tunjuk Kata Sepakat Dalam Instagram

Sebentar tadi Hangat.com mendapat berita ini menerusi Instagram pelakon Fasha Sandha tapi masih belum ada kesahihannya. Tetapi menerusi akaun Instagram bekas suami Fasha Sandha, Rizal Ramli atau dikenali sebagai Jejai, seakan memberi bayangan bahawa mereka bakal rujuk semula.

Kedua-dua mereka memuatnaik gambar yang sama secara serentak, dengan mengeluarkan kata-kata yang memberi gambaran mereka akan bersatu semula.Kenyataan itu sekaligus memberitahu bahawa Jejai dan Fasha sudah mempunyai kata sepakat demi anak-anak.

Instagram Dari Jejai

‘Posting’ Yang Dibuat Oleh Fasha Sandha

Alhamdulillah, Tuhan telah memberikan petunjuk serta hidayahNya kepada saya dan Fasha, jalan-jalan kebaikan diantara kami, dengan kami dapat mencapai penyelesaian demi untuk masa depan anak-anak dan saya sangat bersyukur dengan anugerah ini,” tulisnya di Instagram

Rata-rata netizen meluahkan rasa bersyukur dengan gambaran bahawa mereka bakal rujuk semula.

Berita ini seolah masih dia awang-awangan kerana bimbang dengan spekulasi yang tak betul tentang hubungan mereka ini. Mungkin mereka mencari jalan penyelesaian bagi hak penjagaan anak mereka nanti supaya tiada isu perebutan di mahkamah mengenainya. – Hangat.com

loading...

Menarik Juga Di Bawah :


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xilv8J

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.