Hi! Welcome Back and Stay Tune! Peranti Android Wear Tidak Lagi Ditawarkan Di Google Store - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Peranti Android Wear Tidak Lagi Ditawarkan Di Google Store

Acara khas Google semalam didominasi oleh pembesar suara Google Home dan peranti pintar Pixel 2. Sama ada anda sedar atau tidak, tiada jam tangan pintar Android Wear dilancarkan. Malahan di dalam semua video promosi Pixel 2 serta Google Home, peranti Android Wear langsung tidak dipaparkan. Hari ini pautan ke laman jualan Android Wear tidak lagi dipaparkan di Google Store seperti sebelum ini.

Jika anda ke Google Store Amerika Syarikat, hanya terdapat pautan untuk telefon, komputer riba & tablet, realiti maya, rumah & hiburan dan aksesori.  Laman untuk Android Wear masih boleh diakses sekiranya pengguna mengingati alamatnya. Namun sekiranya butang “beli” ditekan untuk dua model LG yang ditawarkan sebelum ini, produk dikatakan tidak lagi boleh dibeli.

Terdapat spekulasi Google tidak lagi menumpukan perhatian kepada Android Wear. Tetapi jualan jam tangan pintar Android Wear adalah kurang memberangsangkan. Pengeluaran model baru juga semakin perlahan berbanding dua tahun yang lalu. Terdapat juga teori kedua pautan dibuang sementara bagi memberikan tumpuan kepada produk baru yang dilancarkan semalam.

Tiga tahun sejak Android Wear dilancarkan kami akui masih belum mempunyai minat untuk menggunakan jam tangan pintar. Anda pula bagaimana? Adakah jam tangan pintar sesuatu yang perlu dimiliki?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2y3o6mn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.