Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lenovo Legion Y920 Berharga RM12,999 Di Malaysia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lenovo Legion Y920 Berharga RM12,999 Di Malaysia

Lenovo Malaysia bakal melancarkan Legion Y920, komputer riba memfokuskan permainan video berkuasa tinggi secara rasminya pada minggu hadapan. Walaubagaimanapun, kini, lebih awal daripadanya, pihak Lenovo telah mengesahkan kepada kami yang mana komputer riba Lenovo Legion Y920 bakal dijual di Malaysia pada harga RM12,999.

Lenovo Legion Y920

Lenovo Legion Y920 membawakan skrin bersaiz 17.3-inci dengan paparan HD penuh, menggunakan cip pemprosesan Intel i7-7820HK, serta memori 16GB RAM. Melengkapkan ia juga adalah ruangan storan sebesar 256GB SSD dan juga 1TB HDD. Dengan fokus terhadap arena gaming, komputer riba ini menyertakan kad grafik NVIDIA GeForce GTX 1070.

Lenovo Legion Y920

Di Malaysia, penjualan Lenovo Legion Y920 pada harga RM12,999 ini turut akan membawakan tetikus Y Gaming Precision Mouse, Y Gaming Headset, Y Gaming Armored Backpack, dan juga Y Gaming Mousepad bernilai RM1000.

Kita mungkin akan mengetahui lanjut mengenai penawaran komputer riba baru ini pada minggu hadapan ketika pelancaran rasminya kelak.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xiDpIv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.