Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Bahagian Masing-masing, Ini Bahagian Kami” – Keguguran Anak Pertama, Mia Ahmad Luah Perasaan Kecewa Di Instagram - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Bahagian Masing-masing, Ini Bahagian Kami” – Keguguran Anak Pertama, Mia Ahmad Luah Perasaan Kecewa Di Instagram


Setelah mendirikan rumah tangga, rata-rata pasangan suami isteri pastinya mahukan untuk menimang cahaya mata mereka sendiri, lebih-lebih lagi isteri yang mahu melahirkan zuriat untuk suaminya yang tercinta.

Namun, itu semua bergantung kepada rezeki masing-masing kerana bukanlah semua yang telah berkahwin akan serta-merta dapat menimang cahaya mata. Ada yang perlu menunggu bertahun-tahun lamanya dan ada pula yang terpaksa mengambil anak angkat semata-mata.

Terbaru, pelakon Mia Ahmad telah berkongsi kisah sedih dirinya yang belum ditakdirkan untuk bergelar ibu apabila mengalami keguguran ketika bercuti di London, United Kingdom, baru-baru ini.


Ibu rela….


Bahagian masing-masing, ini bahagian kami


At least saya masih ada Allah SWT dan suami


Kita hanya mampu merancang


Komen-komen netizen




Sumber: http://www.ohmymedia.cc


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BQTfIe

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.