Hi! Welcome Back and Stay Tune! Fattah Amin Tidak Dapat Hadir Dalam Rancangan Meletop, Peminat Pula Naik Angin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Fattah Amin Tidak Dapat Hadir Dalam Rancangan Meletop, Peminat Pula Naik Angin

Nampaknya demam Lofattah masih belum reda, walaupun Fattah Amin telah berkahwin dengan Fazura, rata-rata netizen tetap mengecam apa jua perbuatan Fattah Amin.

Baru-baru ini Fattah Amin telah dijemput ke set Meletop untuk promosi drama terbaru lakonannya, My Coffee Prince, tetapi dikatakan tidak dapat hadir.

Sebelum ini Fattah dikatakan mengelak dari mengambil penerbangan sama dengan Lofa ketika bercuti ke Koh Samui, Thailand, sedikit masa lalu. Tapi semalam, insiden lebih kurang sama berulang lagi. Betul ke? Atau memang ada masalah yang tak boleh dielakkan?

Fattah tak dapat hadir sebab urusan di luar jangkaan

Fattah dijangka hadir ke set Meletop dalam rangka promosi drama terbaru lakonannya, My Coffee Prince. Namun, di saat-saat akhir pihak produksi mengatakan Fattah tidak boleh berbuat demikian atas alasan yang tidak dapat dielakkan.

Rata-rata netizen beranggapan bahawa Fattah belum dapat ‘move on’ dengan kisah cintanya dengan Neelofa dahulu.

Menurut laporan Mstar, Ketua Saluran Melayu Astro, Raqim Ahmad mengatakan Fattah sudah muncul di belakang pentas dan bersiap-sedia memakai mikrofon, namun terpaksa bergegas pulang kerana ada hal kecemasan.

Sepatutnya, peminat memberi ruang kepada Fattah Amin untuk memberi penjelasan tentang hal tersebut, bukan membuat spekulasi sendiri.

Dah panggil datang pun tak berani hadap Lofa

Macam nak kenakan Fattah je

Respon pengurus Lofa

Pengurus Lofa, Shawn Amer seperti memberi bayangan sebab sebenar ‘kehilangan’ di set rancangan hiburan itu. Antara lain Shawn menyebut ada pihak yang muncul dan terus pulang serta tidak memberi laluan kepada hos untuk terus mengacarakan program itu. Instastory berkenaan kemudiannya dipadamkan Shawn tidak lama kemudian.

Harap segalanya hanyalah salah salah faham dan boleh diselesaikan dengan baik.

The post Fattah Amin Tidak Dapat Hadir Dalam Rancangan Meletop, Peminat Pula Naik Angin appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2lby6BE

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.