Hi! Welcome Back and Stay Tune! Muka Jerawat Gila Adalah Pra-Term, Tidak Menjaga Dia Sebenarnya Berubah Menjadi… Black Spot!!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Muka Jerawat Gila Adalah Pra-Term, Tidak Menjaga Dia Sebenarnya Berubah Menjadi… Black Spot!!!

Dalam Malaysia, ramai orang telah lama terdedah kepada matahari, dan pencemaran udara membawa kepada kelemahan lapisan ozon, menjana sejumlah besar radiasi ultraviolet terus ke kulit kita, mengakibatkan pigmentasi muka, jerawat masalah dan lain-lain.

Di samping itu, isu gaya hidup juga merupakan faktor utama yang menyebabkan bintik gelap. Tekanan, gerhana separa, tidur dan tabiat buruk yang lain juga boleh menyebabkan peningkatan melanin. Jadi, masa tidur yang tidak stabil, kadar metabolisma kulit tidak baik, ia akan memberi kesan kepada pengeluaran granul melanin.

Tidak ada rasa ingin nak tahu banyak artis dan influencer puny kulit dan muka pun sangat putih, walaupun mereka juga rasa stress, seringkali terbalik siang dan malam, dan kurang ada masalah dark spot?

Sebenarnya, “rahsia” ini boleh didapati di Watson !!

Itulah NANOWHITE Dark Spot Corrective Serum NANOWHITE Double Action Whitening Gel Cream!

Telah diuji ke atas 50 wanita di Malaysia yang berumur 22-35 yang mempunyai masalah bintik hitam dan/atau parut jerawat & tona kulit tidak sekata. Kulit Cerah dan Bersih dalam masa 2 minggu Remarks: 95% berpengalaman dalam pengurangan bintik hitam dan parut jerawat selepas menggunakan serum dalam masa 14 hari

Nanowhite Dark Spot Corrective Serum disemai dengan Nanoteknologi, Omega White-C dan Ekstrak Semulajadi.Nanowhite Dark Spot Corrective Serum adalah pekat pemutihan berkesan yang menembusi jauh ke dalam kulit untuk membersihkan bintik hitam dan perubahan warna kulit yang lain. Ia juga bleh menyebabkan nada kulit lebih cerah dan lebih cerah.

Selain itu, Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream memberi pemutihan tindakan berganda untuk kulit yang licin dan lebih lembap. Ia juga meminimumkan penampilan bintik gelap dan mencerahkan nada keseluruhan kulit dan memberi kesan pencahayaan yang maksimum dan mencegah pengoksidaan untuk kulit yang lebih tahan lama.

Harga yang berpatutan, kesannya adalah super!

Yang paling penting, masih ada Promosi Oh! Dan promosi ini akan end pada 31st December 2017.

Artist yang guna Nanowhite adalah Jasmine Suraya, Hanez Suraya, Syatilla Melvin, Zizi Kirana.

P/S : ada 20% discount semasa membeli apabila Livestream dan juga free gift.
Untuk pembelian, klik pautan di bawah ini:

Jasmine Suraya goo.gl/qTMTn2
Hanez Suraya goo.gl/4eri8j
Zizi Kirana goo.gl/orFGMo
Syatilla Melvin goo.gl/YhU98Y

The post Muka Jerawat Gila Adalah Pra-Term, Tidak Menjaga Dia Sebenarnya Berubah Menjadi… Black Spot!!! appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2kYyEeQ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.