Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gambar ‘Berciuman’ Tersebar Luas, Fatin Afeefa Pula Jadi Mangsa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gambar ‘Berciuman’ Tersebar Luas, Fatin Afeefa Pula Jadi Mangsa

Artis cilik dulu yang sangat popular dalam drama ‘Tenang Bulan’ kini sudah menginjak dewasa malah menjadi semakin cantik.

Baru-baru ini telah tular tentang aksi berciuman yang dikaitkan seperti Fatin Afeefa itu telah tersebar di laman sosial. Fatin Afeefa malah menjadi terkeju dan dia juga turut menafikan wanita di dalam gambar tersebu bukanlah dirinya.

Fatin Afeefa juga langsung idak ahu menahu enang kewujudan gambar sebegiu yang elah dikaakan seorang wania di gambar ersebu dikaakan mirip dirinya.

Fatin Afeefa atau nama sebenarnya ialah Fatin Nur Afifah juga mengatakan ada sesetengah pihak yang menunding jari terhadapnya berkenaan gambar berciuman itu adalah gambar dirinya dengan kekasih hati.

“Saya tak tahu tentang foto tersebut dan itu bukan saya. Gila ke saya nak buat benda begitu kemudian post di Instagram.

“Sejujurnya, dua minggu lalu saya ada dengar fasal isu ini tapi saya tak tengok lagi gambar itu dan tak tahu siapa wanita mirip wajah saya.

“Seingat saya, hujung bulan lalu, Instagram saya tidak boleh diakses dan hanya boleh digunakan semula pada pagi hari keesokannya. Tetapi, tak ada pula foto cium tersebut, pelik!,” katanya.

Fatin Afeefa juga amat terkejut dengan khabar angin yang menimpa dirinya.

Di ruangan sebuah akhbar tempatan telah menyiarkan gambar-gambar tersebut dan mengatakan wanita berkenaan berstatus janda dipercayai seorang pelakon dan berciuman dengan kekasih barunya.

Gambar tersebut juga dipercayai telah dihapuskan setelah beberapa saat ia dimuat naik di laman sosial. selepas beberapa jam kemudian terdapat satu blog tempatan telah menyebarkan paparan skrin sebagai bahan bukti.

Fatin juga turut menafikan sekeras-kerasnya bahawa kemungkinan ada individu di luar sana yang seakan-akan mirip seperti dirinya dan sudah pasti ada yang ingin menabur fitnah kepada saya dengan kehadiran gambar seperti itu.

“Saya rasa ada yang cuba nak jatuhkan saya dengan buat fitnah begini. Saya dah baca gosip tersebut dan kenyataan yang diberi seperti cuba merujuk kepada saya.

Fatin juga mempunyai dua orang cahaya mata yang diberi nama Adam Aisy dan Ivy  Herra.
“Daripada cerita sumber tersebut, dia seolah-olah tahu di mana rumah saya, apa yang saya lakukan terhadap anak dan sebagainya.

“Saya tahu ini kerja siapa. Tapi tak apa, saya bersabar dahulu. Kalau dia melampau batas, saya tak teragak-agak untuk mengambil tindakan mahkamah,” tegasnya.

Pada masa yang sama Fatin juga turut menafikan yang dia langsung tiada kena mengena dalam pengambilan dadah dan juga mengabaikan kedua-dua orang anaknya.

Tambahnya lagi, dia tidak mungkin melakukan perbuatan terkutuk itu dan memuat naik di laman sosial dan dia juga tidak mungkin nak mensia-siakan kehidupannya kini dengan masalah seperti itu. Malah kerjayanya kini sedang meningkat naik.

Perkahwinan Fatin dengan Adam juga tidak bertahan lama. Pasangan ini juga dikatakan telah berpisah pada bulan mei yang lalu.

“Saya ibu tunggal yang membesarkan dua anak, orang tengok saya happy dengan hidup walaupun sebenarnya hati saya sedang bersedih.

“Disebabkan saya nampak gembira macam tak ada masalah dituduh ambil dadah pula, tak akan saya nak tunjuk sedih setiap saat.

“Saya tinggalkan anak di rumah ibu ketika bekerja. Selesai kerja, saya ambil semula. Saya perlu cari duit untuk mereka, jadi janganlah fitnah dan tuduh saya bukan-bukan,” ujarnya.

Fatin telah berkahwin dengan pelakon Adam Shahz pada 21 Disember 2013 dan bercerai dengan talak satu pada 30 Mei lalu.

Dia dikurniakan dua cahaya mata iaitu Adam Aisy Arrian, 4, dan Ivy Herra Sophia berusia dua tahun.

Fatin Afeefa dan Adam Shahz pernah melangsungkan perkahwinan mereka pada tanggal 21 Disember pada tahun 2013 dan dikatakan telah bercerai dengan lafaz talak satu pada 30 mei bulan lalu.

Mereka juga telah dikurniakan dua orang cahayamata iaitu Adam Aisy Arrian 4 tahun dan Ivy Herra Sophia 2 tahun.

Tidak semua khabar angin kita boleh percayai pada zaman sekarang. Mungkin terdapat segelintir pihak yang iri hati dan sanggup menabur fitnah yang sedemikian. Berani kerana benar, takut kerana salah. Semoga apa yang terjadi kepada Fatin Afeefa ini dapat diselesaikan dengan cepat.

Sumber: Mstar online

The post Gambar ‘Berciuman’ Tersebar Luas, Fatin Afeefa Pula Jadi Mangsa appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2lbxQCG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.