Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Hamil Ingin Mohon Maaf Kerana Hasil DNA Sah Bukanlah Hasil Perhubungan Dengan Artis Hiburan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Hamil Ingin Mohon Maaf Kerana Hasil DNA Sah Bukanlah Hasil Perhubungan Dengan Artis Hiburan

Kebelakangan ini kita telah digempar gempurkan dengan satu berita tentang pengakuan seorang wanita yang mendakwa sedang mengandungkan hasil dari perbuatan terkutuk dengan seorang pelakon popular telah terjawab selepas wanita itu melakukan ujian Asid Deoksiribonukleik (DNA)

Wanita yang dalam lingkungan 20an itu berkata, dia juga sudah sedia maklum telah mengenal pasti siapakah lelaki yang beranggungjawab terhadap bayi yang dikandungnya itu.

Malah keputusan itu juga sekali gus telah menjawab semua tuduhan dan persoalan yang telah ditimbulkan pada awal bulan yang lalu kerana dia telah membabitkan beberapa artis lelaki.

“Saya sudah membuat ujian DNA dan ternyata anak itu bukan hubungan dengan mana-mana artis dan saya minta maaf jika ada yang menjadi mangsa fitnah selepas kenyataan saya tempoh hari.

“Saya harap dengan kenyataan saya ini dapat menjernihkan nama mana-mana artis yang terkait,” ujarnya.

Di atas adalah paparan perbualan skrin antara wanita dan pelakon lelaki tersebut.

Wanita itu juga telah mengakui semua kesilapannya dalam membuat tuduhan secara membuta tuli sehingga membuat beberapa nama pelakon lelaki popular tercemar.

Wanita itu juga tidak mahu perkara ini dibesar-besarkan lagi kerana di memberitahu akan berkahwin dengan seorang lelaki yang dapat menerimanya seadanya dan memulakan kehidupan yang lebih baik selepas ini.

“Saya akui kesilapan saya dalam membuat tuduhan melulu dan menyebabkan beberapa artis terkena tempias.

“Saya juga bakal mendirikan rumah tangga dengan seorang lelaki yang sanggup menerima saya seadanya,” ujar wanita itu.

Pada awal bulan November yang lalu, wanita berkenaan dengan beraninya mendedahkan dirinya telah hamil setelah berjumpa dengan bekas kekasih lamanya yang merupakan seorang pelakon di laman aplikasi Bigo.

Wanita itu juga pada masa yang sama menginginkan pelakon lelaki berkenaan bertanggungjawab dan tambil dengan masalah berkenaan.

Perhubungan yangg elah dijalinkan sehingga melahirkan anak hasil dari luar nikah adalah satu perbuatan zina yang amat di laknat oleh Allah Swt. Jauhilah dari perbuaan mungkar seperti iu. Bataskan segala pergaulan di antara lelaki dan wanita yang belum mempunyai apa-apa hubungan yang sah di sisi agama. Jika idak mahu perkara seperti ini terjadi.

Sumber: Mstar Online

The post Wanita Hamil Ingin Mohon Maaf Kerana Hasil DNA Sah Bukanlah Hasil Perhubungan Dengan Artis Hiburan appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2kY2tMB

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.