Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Itu Bukan Scan Baby ya, Tapi Csyt’ – Penjelasan Zulin Aziz Berkenaan Gambar Di Instagramnya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Itu Bukan Scan Baby ya, Tapi Csyt’ – Penjelasan Zulin Aziz Berkenaan Gambar Di Instagramnya

Pelakon dan pengacara yang terkenal Zulin Azizi sangat terkenal dengan perwatakan kelakar nya.  Rata-rata netizen sangat suka dengan karakternya itu.

Baru-baru ini Zulin Aziz ada memuat naik sekeping foto hasil ‘scan’ di dalam perutnya. Ramai menganggap dia sedang hamil. Ada segelintir netizen yang salah faham dengan gambar tersebut telah membuat spekulasi tentang kehamilan Zulin,

Kerana desakkan peminat, Zulin memberi penjelasan tentang gambar tersebut. Dia juga rasa terkilan dengan sesetengah orang yang suka membuat andaian sendiri tanpa usul periksa terlebih dahulu.

Itu gambar scan cyst, bukan baby. Bila masa saya kahwin?

“Jumpa lagi 6 bulan doctor Shilpa. Saya harap benda tu hilang xpayah operation. Boleh keluarkan saya takkk….nak keje. Ni bukan scan baby yaa.. Ni namanya cyst. Bila masa pulak saya kawen. Saya masuk hospital sbb cirit birit tp lepastu baru saya tahu. Saya nak explain pun susah…doakan baik2 yaa.”

Saya kecewa dengan fitnah

“Tak angkat call,reply whatsapp semua saya minta maaf. Bagi saya rehat dulu naa? Saya pun dah xsabar nak gelak2 guling2 .bosan dok lepuuu mcmni. Terima kasih buat yg dm saya nak bantu saya cari ubat untuk sihat..Allah saja yg dapat membalas.insyaAllah saya ikhtiar. Macam saya ada bgtau..cyst saya masih dalam keadaan tidak membahayakan tp dia boleh membesar

Saya harap dia akan kecut supaya lagi 6 bulan saya tak perlu menjalani operation. Saya masih dlm keadaan tak berapa sihat disebabkan sakit perut.Jadi saya perlu rehat. Saya agak kecewa yg fitnah2 saya tu. Apa kejadahnya saya nak mengandung bubuh kat instagram..awak tengok filem pengabdi setan banyak sangat ni tu terpengaruh. Pada haters tu awak seronok agaknya tengok saya sakit…saya doakan awak bahagia dunia akhirat.”

Sumber : Instagram/Zulin Aziz

The post ‘Itu Bukan Scan Baby ya, Tapi Csyt’ – Penjelasan Zulin Aziz Berkenaan Gambar Di Instagramnya appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2kYKbeu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.