Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jimat 5 ANGKA Setahun Melalui Belian Atas Talian.. Ini Rahsia nya.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jimat 5 ANGKA Setahun Melalui Belian Atas Talian.. Ini Rahsia nya..


Mungkin ramai tidak sedar, membeli belah secara atas talian bukan sahaja membantu menjimatkan masa dan tenaga ramai pembeli, malah mampu menjimatkan sehingga 5 digit wang orang ramai setiap tahun.

Jadi kenapa perlu lepaskan peluang istimewa ini jika anda mahu menjadi pembeli yang bijak.

Tapi bagaimana rangkaian yang ada ini mampu kembalikan wang anda. Pelik bukan? Menarik bukan?

Pembeli tegar ShopBack, Syafiq mengakui dia mampu jimat sehingga 5 digit setahun melalui belian atas talian di ShopBack.

Berbelanja di ShopBack memang sangat- sangat menjimatkan, bukan propa atau dakwaan tidak berasas tapi ia kenyataan yang harus diakui.

Ia adalah laman web Cashback (pulangan tunai) terkemuka di Asia Tenggara, beroperasi di enam negara (Malaysia, Singapura, Thailand, Indonesia, Filipina, Taiwan).

Laman- laman jualan atas talian seperti Booking.com, Zalora, Hermo, Fashion Valet, Fave, Expedia, Malaysia Airlines, dan 500 kedai online juga memberi Cashback melalui ShopBack.

Untuk pengetahuan anda, sejumlah RM13.5 juta telah dibayar ShopBack kepada penggunanya di Negara setakat ini dan pelanggan utama ShopBack telah menerima lebih daripada RM22, 000 pulangan tunai, wang tunai yang masuk dalam akaun bank! Lumayan bukan!

Penmerah juga baru didedahkan dengan peluang untuk menang iPhone X – iaitu hanya perlu mendaftar di http://ift.tt/2AKxL0p dan membuat pembelian melalui mana-mana kedai rakan ShopBack dari 12 Disember hingga 25 Disember, sebelum layak selepas menyertai lucky draw untuk mendapat iPhone X.

Sesiapa sahaja yang mendaftar melalui link http://ift.tt/2AKxL0p dalam tempoh ini juga boleh mendapatkan bonus Cashback bernilai RM10 (RM5 selepas mendaftar dan RM5 selepas pembelian pertama).

Syafiq berkata, jumlah Cashback yang dikumpul melalui ShopBack sejak setahun lalu sudah mencapai 5 angka, dan ia sebenarnya cukup untuk pergi bercuti-cuti. Ini adalah extra savings di atas diskaun dalam talian.

Untuk barangan yang selalu dibeli seperti kertas tandas, diapers, dan lain-lain, ia boleh dibeli lebih murah di kedai dalam talian daripada Mydin atau Tesco.

Satu tip yang dia bagi adalah tumpukan perhatian pada tempoh promosi khas seperti Hari Raya Puasa, 11.11 Singles Day, dan 12.12 Online Fever yang akan datang. Kedai dalam talian biasanya akan memberi diskaun dan baucar lebih hebat, dan Cashback yang lebih tinggi dari ShopBack.

Caranya sangat mudah. Hanya perlu mendaftar akaun percuma dan klik mana- mana kedai online pada laman ShopBack, kemudian buat belian atas talian seperti biasa dalam rangkaian yang disediakan. Cashback itu akan direkod and masuk kepada ShopBack akaun nanti. Ia boleh dipindahkan kepada bank akaun selepas ia jadi ‘redeemable’.

Ketika berbual dengan Syafiq, dia juga mengakui ramai orang takut membuat belian atas talian kerana tidak dapat memegang dan melihat secara langsung barang- barang tersebut.
Katanya, kebanyakan jenama runcit seperti Nestlé telah mewujudkan jualan atas talian mereka di Lazada, 11street, Qoo10 dan lain-lain, dengan kata semua pembeli dapat membeli secara langsung dari jenama tersebut. Hampir semua kedai online mempunyai dasar pulangan (return policy), jadi pelanggan tidak perlu terlalu risau.

Selain itu, ramai orang teruja menggunakan rangkaian ShopBack kerana Cashback yang diperoleh boleh dipindahkan ke akaun bank mereka selepas ditebus, jadi lebih praktikal daripada points atau kredit.


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BSejOq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.