Hi! Welcome Back and Stay Tune! Selepas Ramai Tokoh Timur Tengah TAK MAHU JUMPA. Ini Tindakan KECUT Amerika - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Selepas Ramai Tokoh Timur Tengah TAK MAHU JUMPA. Ini Tindakan KECUT Amerika

Selepas Ramai Tokoh Timur Tengah TAK MAHU JUMPA. Ini Tindakan KECUT Amerika | Saya Luv Islam – Ramai tokoh Timur tengah seperti Imam Besar Al Azhar dan Pope Mesir tak mahu jumpa Amerika. Untuk jaga air muka, Naib Presiden Amerika, Mike Pence bertindak “kecut” apabila telah…..

AMERIKA TUDUH PALESTIN MENGELAK DARI RUNDINGAN DAMAI

Amerika Syarikat (AS) menuduh pihak berkuasa Palestin ‘melarikan diri’ daripada rundingan damai dengan memulaukan lawatan Naib Presiden AS, Mike Pence.

BACA NI : Isu Baitulmaqdis. Tindakan BERANI Pope Mesir Ini Buat Amerika Terus MALU

BACA NI : Isu Baitulmaqdis. Kata TEGAS Imam Universiti Al Azhar Ni Buat Amerika TERKEDU

BACA NI : Kejutan. Israel Tiba-Tiba Serang Syria. Puncanya Amat MENGEJUTKAN

Seorang pegawai di pejabat Pence berkata, naib presiden itu berhasrat untuk berjumpa dengan Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu dan Presiden Mesir, Abdel Fattah al-Sisi ketika lawatannya bulan ini.

Bagaimanapun, beliau mengesahkan Pence tidak akan mengadakan pertemuan dengan mana-mana wakil Palestin yang sudah menunjukkan kemarahan terhadap keputusan AS mengiktiraf Baitulmaqdis sebagai ibu negara Israel.

TRUMP ARAH PENCE KUATKAN HUBUNGAN DENGAN RAKAN TIMUR TENGAH

“Presiden (Donald Trump) mengarahkan Naib Presiden Pence melawat ke rantau itu untuk mengukuhkan komitmen kerja dengan beberapa rakan di Asia Barat dalam usaha menghapuskan golongan radikal yang mengancam harapan dan cita-cita generasi masa depan,” kata Ketua kakitangan Pence, Jarrod Agen.

Agen berkata, pentadbiran Trump tetap tidak berkecuali dalam usahanya untuk membantu mencapai keamanan antara Israel dan Palestin.

Katanya pasukan damai mereka tetap bekerja keras menyusun perancangan. – AFP

Sumber : Saya Luv Islam via Berita Harian

The post Selepas Ramai Tokoh Timur Tengah TAK MAHU JUMPA. Ini Tindakan KECUT Amerika appeared first on SAYALUVISLAM.



✍ Sumber Pautan : ☕ SAYALUVISLAM

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2yeye83

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.