Hi! Welcome Back and Stay Tune! Barbie Punya Pasal, Sanggup Keluarkan Wang Besarkan Mata - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Barbie Punya Pasal, Sanggup Keluarkan Wang Besarkan Mata


Seorang wanita yang mengaku dirinya adalah `patung manusia’ sanggup membelanjakan RM15,600 semata-mata untuk melakukan pembedahan membesarkan kelopak mata bagi menjadikan dirinya Barbie.

Ophelia Vanity, 30, dari Los Angeles, merupakan campuran Cina dan barat. Disebabkan matanya agak sepet maka dia mahu membesarkan mata untuk kelihatan seperti idolanya iaitu anak patung itu.

“Saya sering dibuli dan diusik kerana mata saya ini jadi saya berharap dengan pembedahan itu, ia akan memberikan saya lebih keyakinan,’’ katanya.

Selain itu, dia juga menyuntik botok setiap bulan serta mewarnakan rambut supaya kelihatan perang.

Disebalik tindakan drastik yang dilakukan itu, dia masih belum berpuas hati dan mahu membesarkan payudaranya dan bercadang untuk membuang empat ke enam tulang rusuk bagi mendapatkan pinggang yang kecil.

“Saya rasa Barbie sangat ikonik. Saya cuba untuk tidak menjadi rasis tapi saya mahu kelihatan seperti Barbie,’’ katanya.

Sementara teman lelakinya, Justin Sterling pula berkata, Ophelia unik namun dia melihat wanita itu menjadi ketagih kepada pembedahan. – MYNEWSHUB.CC


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2HCB63B

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.