Hi! Welcome Back and Stay Tune! Rogol budak 5 tahun dalam Musholla - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Rogol budak 5 tahun dalam Musholla

Rogol budak 5 tahun dalam Musholla|Seorang kanak-kanak berusia 5 tahun terpaksa menerima rawatan untuk menghilangkan infeksi di bagian kemaluannya dipercayai akibat di rogol oleh seorang lelaki di Musholla Kompleks Mustika Griya Permai kalimantan baru baru ini.

Suspek yang dikenali sebagai Rosyadi (42) yang juga merupakan tukang kunci dipercayai merogol kanak-kanak malang itu di tempat ibadah yang biasa menjadi tempat mengaji anak-anak.

Perlakuan keji lelaki berkenan terbongkar apabila ibu suspek menyadari kelainan pada bagian kemaluan anaknya yang mengadu sakit dan mengeluarkan bau yang kurang sedap.

Dari laporan ibu mangsa yang diceritakan anaknya,mangsa di ajak masuk kedalam Musholla,suspek kemudian mengunci pintu tempat ibadah berkenan sebelum merogolnya.

Akibat dari kejadian itu,mangsa mengalami kesakitan dibagian kemaluan,terutama ketika kencing dan hendak tidur,selepas di desak mangsa kemudian menceritakan kejadian kepada ibunya.

Atas perbuatan itu, Rosyadi diproses secara hukum oleh aparat. Ia dijerat dengan Pasal 82 Ayat 1, UU RI Nomor 35 Tahun 2014 tentang Perlindungan Anak, dengan ancaman hukuman selama 15 tahun penjara.

The post Rogol budak 5 tahun dalam Musholla appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Dx4WEh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.