Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Konsep) Ini Ialah Rupa Samsung Galaxy S9 Sekiranya Ia Berskrin Takuk - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Konsep) Ini Ialah Rupa Samsung Galaxy S9 Sekiranya Ia Berskrin Takuk

Pandang ke kiri dan pandang ke kanan anda. Dalam masa beberapa minggu lagi penggunaan skrin bertakuk akan menjadi arus perdana dengan pelancaran Oppo F7, Oppo R15 dan Asus Zenfone 5. Rekaan yang dahulunya eksklusif pada iPhone X kini menjadi ikutan pengeluar Android.

Samsung masih teguh dengan pengguna skrin Infinity Display mereka yang tidak bertakuk pada Galaxy S9 dan S9+. Tetapi pasti ada yang  terfikir bagaimanakah rupa peranti utama ini sekiranya Samsung turut mengikut gaya Apple?

Martin Hajek seorang pereka grafik telah menghasilkan imej-imej pengolokan Galaxy S9 dengan skrin bertakuk. Apakah pendapat anda? Adakah rekaan ini lebih baik dari rekaan peranti sebenar?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2FCIVtM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.