Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Redmi 5 3GB RAM 32GB Kini Berharga RM599 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Redmi 5 3GB RAM 32GB Kini Berharga RM599

Xiaomi Malaysia telah memperkenalkan Redmi 5 pada bulan lepas dengan beberapa variasi pilihan. Agak mengejutkan apabila tidak sampai sebulan selepas pengumumannya, versi 3GB RAM dengan storan 32GB kini telah pun dikurangkan harganya kepada RM599.

Bermula hari ini, Xiaomi Redmi 5 3GB dengan storan 32GB akan ditawarkan pada harga RM 599 berbanding harga asalnya RM 679. Ia merupakan peranti dengan paparan skrin 5.7-inci dengan nisbah 18:9, cip pemprosesan Snapdragon 450, kamera belakang 12 MP, kamera hadapan 5 MP dan bateri berkapasiti 3,300 mAh.

Dengan kemaskini harga ini juga, versi Redmi 5 dengan spesifikasi yang lebih rendah iaitu 2GB RAM dengan 16GB tidak lagi disenaraikan di kedai rasmi Xiaomi di Lazada.

Beli : Redmi 5



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2IrhgcM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.