Hi! Welcome Back and Stay Tune! DAP nampaknya tidak yakin dengan simbol PKR - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

DAP nampaknya tidak yakin dengan simbol PKR


Tulisan asal oleh:
Salleh Said Keruak, Blog Salleh Said Keruak, 7 Mei 2018

Lim Kit Siang sedang dalam dilema kerana orang Cina tidak memberi tindak balas yang positif kepada simbol PKR seperti yang beliau harapkan dan nampaknya terdapat sedikit tentangan. Beliau sepatutnya mendengar kata Chen Man Hin dan bukannya kata Mahathir dalam pemilihan simbol parti kerana penyokong DAP lebih biasa dengan simbol Roket.

Kini DAP cuba untuk membuat kawalan kerosakan dengan memaparkan kedua-dua simbol PKR dan juga simbol roket DAP supaya mereka boleh menenangkan penyokong Cina mereka dan juga memenangi hati pembangkang Melayu. Kit Siang berharap mereka boleh mengekalkan sokongan Cina mereka dan pada masa yang sama memenangi sokongan orang Melayu, yang merupakan satu jenis penipuan dan menunjukkan bahawa DAP tidak yakin dengan simbol PKR.

DAP ingat mereka bertindak bijak dengan bersembunyi di sebalik simbol PKR. Dan apabila itu telah mengecewakan orang Cina, mereka kini membawa kembali simbol roket sementara tidak mahu membuang simbol PKR. Dan tindakan ini menyebabkan keadaan lebih kucar-kacir untuk DAP.

Link asal artikel:
https://ift.tt/2FSW6lu


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2FV03pK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.