Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) “Saya Terima Tekanan Daripada Pejabat Bekas Perdana Menteri” - Tony Fernandes Jelaskan Terpaksa ‘Tunduk Pada Situasi Pada Waktu Yang Genting’.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) “Saya Terima Tekanan Daripada Pejabat Bekas Perdana Menteri” - Tony Fernandes Jelaskan Terpaksa ‘Tunduk Pada Situasi Pada Waktu Yang Genting’..



KUALA LUMPUR: Empat hari selepas Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14), Tan Sri Tony Fernandes membuat penjelasan sepenuh hati kepada umum dengan menyatakan kekesalannya ‘tunduk pada situasi pada waktu yang genting’.


Ketua Pengawai Eksekutif Kumpulan AirAsia itu menerusi akaun Facebook peribadinya, pada Ahad telah memuat naik video yang menjelaskan sebab dia mengeluarkan kenyataan yang menyokong Barisan Nasional (BN) secara tiba-tiba.


“Tiada alasan lain, namun saya akan memberitahu anda apa yang saya rasakan ketika membuat keputusan itu (menyokong BN).



“AirAsia adalah sebuah industri penerbangan yang tertakluk pada undang-undang. Apa saja yang kita lakukan memerlukan kelulusan kerajaan. Daripada penerbangan, ke cukai lapangan terbang, hinggalah ke laluan udara,” jelas Tony.

VIDEO:


Kredit: Astro Awani

✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KnBVi3

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.