Hi! Welcome Back and Stay Tune! Einride T-log Ialah Lori Balak Swapandu Pertama Dunia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Einride T-log Ialah Lori Balak Swapandu Pertama Dunia

Automasi akan menyebabkan ramai manusia akan kehilangan kerja dalam masa terdekat. Sistem swapandu sudah mula diuji bagi menggantikan pemandu teksi dan lori di Singapura. Kerjaya seterusnya yang bakal terjejas dengan teknologi ini ialah pemandu lori balak.

Einride T-log ialah lori balak swapandu pertama yang dihasilkan di dunia. Ia mempunyai pemanduan swapandu tahap 4 dan tidak dilengkapi kabin untuk pemandu manusia. Sistem NVIDIA Drive digunakan sebagai sistem swapandu utama. Oleh itu T-Log lebih pendek tetapi masih boleh mengangkut jumlah kargo yang sama. Sekiranya pemandu manusia diperlukan. T-Log boleh dipandu menggunakan alat kawalan jauh.

Selari dengan keperluan semasa, lori balak ini menggunakan sepenuhnya kuasa elektrik untuk beroperasi dan dilengkapi bateri sebesar 300kWh yang memberikannya kemampuan beroperasi sehingga 193 kilometer. Pihak Einride sudah membuka laman khusus bagi mereka yang menunjukkan minat untuk membeli lori keluaran mereka.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JfQZgZ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.