Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gartner – Jualan Komputer Peribadi Meningkat Pada Suku Kedua 2018 Dengan Lenovo Di Tangga Teratas - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gartner – Jualan Komputer Peribadi Meningkat Pada Suku Kedua 2018 Dengan Lenovo Di Tangga Teratas

Frasa yang sering didengari kami ialah kita kini hidup di dunia pasca PC. Jualan telefon pintar yang mendadak naik menyebabkan semakin kurang pengguna memiliki komputer peribadi (PC). Menurut laporan terkini Gartner, jualan PC meningkat buat kali pertama dalam masa enam tahun pada suku kedua 2018.

Jualan meningkat sebanyak 1.4% berbanding suku yang sama tahun 2017. Lenovo mencatatkan jualan tertinggi 13.6 juta unit yang bersamaan dengan 21.9% pasaran. Ini diikuti pula oleh HP (21.9%), Dell (16.8%), Apple (7.1%) dan Acer (6.4%).

Peningkatan jualan adalah dipacu oleh pembelian oleh pasaran perniagaan yang menaiktaraf PC untuk menggunakan Windows 10. Gartner meramalkan jualan akan turun semula dalam masa dua tahun selepas proses penaiktarafan ini selesai.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KTNHWj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.